02 January 2010

Perkara tak diduga 1 Jan 2010...

Hari ni aku n member2 aku kuar g times square nak enjoy2...pas solat jumaat trus tgu bus mcm biasa depan masjid....then naik bus g KTM Serdang...then kner lak tgu Zul about 30 minutes..then tgu train...bila tren sampai...kbetulan jauh skit dari pintu..Shah..dia kat tpi pintu..ramai gila mamps...then bila sumer dah turun..tiba Shah jerit.."Woi..ibu mengandung woi..ibu mengandung"..maslahnya mana ada ibu mngndung kat situ...then bila dia jerit gituh..semua org kebelakang..terus bentuk U kat depan pintu tuh..dia pun masuk ngan gelak..sengal..aku yg malu...then gelak bagai nak gila dalam train...sumer pandang2..huhu...
Then sampai Times....Hasyim lak tak habis2 bergambar..kat escalator...hurm..aku pun macam mals nak bergambar...tp..ikot jer lah...then g main kat Cosmo World..mula2 aku dah ajak main DNA Mixer...hahahah..kalakar lah..mnjerit2...kuar suara jantan semuanya..huhukz.....then kami main semua yg ada kat situh..yg bestnya..aku nak main Roller coaster...ajak lah Kimi..aku n zul tarik lah dia..dia xnak..gayat...aku berjaya tarik sampai tempay nak beratur...then dia merayu2 xnak..then dia turun..tp b4 naik tuh..aku n geng g kedai yg main leh dapat bear..sumer nak bear..kononnya nak peluk malam2...besar tuh...bayar RM4 dapat 6 ring..baling masukkan kat kepala botol....
Aku n zul xcited ni nak dapat bear..mainlah....masalahnya sblm kitorang dah ada yg lain main..50 ring..satu pun xmasuk..tp kerana confident level melampau..main gak..akhirnya..xdapat gak..hahaha..nyesal aku....
Then..dalam kul 10.00 kitorg balik...sblm kul 12 kner ada dalam UPM dah..then kitorg dah bli siap2 ticket monorail n ktm...so senang lah..bila kitorg naik jer tangga..monorail sampai..lari lah apa lagi..sebelum tuh..aku sempat carot kat irg yg bratur panjang nak bli ticket.."rasakan korg...beraturlah lama2 k..balik dulu..lalala"..hanjing perangai....then sampai monorail kl sentral dalam 10.10...then..setahu aku kul 10.22 ada train ke seremban..aku pun ajak lah geng aku lari..masa tuh hujan renyai2....pergh...sumer pandang..terasa macam pelari pecot lak..ada girl 2 org ni..kitorg lari....dorg pun tiba2 lari gak..mesti ingat ada babi kejar kat blakang..hahahahah....tp kitorg samapi..minah tuh ntah mana x nampak.......
Then..sampai jer kat KTM..train pun sampai..fuh lega aku..tiba.."eh Hasyim mana??"..aku tanya..dia tertinggal ticket...dia lari naik atas amik ticket"...kata Shah..Ya Allah..Hasyim2..macam2..seb baik dia naik jer train..pintu pun ttup....klakar bila tgk teletubbies lari..hahahahah....berpeluh ni..malam2 lari..huhuhu..then sampai jer Serdang..ada lak bus UPM...huhuhu..senangnya lah..hujan lebat time tuh....tiba terasa lagu memori daun pisang amat bermakna dalam diri aku..hahahah....

Dalam train..aku n Shah kat blakng..Ibu Mengandung...


Kimie...yg takot naik Roller Coaster tuh..


Team aku...Komuniti Pintar Lestari....yg baju putih tuh bukan tau!!


Aku n Hasyim yg bermasalah..tertinggal ticket tuh..lalal


Aku terbeli minatang atas kepala aku ni..lalal



No comments:

Renung2kan...