29 June 2011

Benda2 Pelik, Unik & Menarik aku jumpa Hari ni....

Nyanyian lagu - Andaiku tahu Syurgamu.
Feeling weyyhh!!
Ha,,entry kali ni aku nak share tentang kejadian alam ni...Adik disebelah kiri ni..dia sngt sporting..masa aku bagi talk tadi kat salah sebuah sekolah di Kuantan ni..sementara tunggu adik2 lain turun dari kelas..dak ni dah turun awal..kawan aku ckp lah..kalo nak pemadam kena 'Tuju Lagu' dulu..adik ni gentle beb..dia amik mic..nyanyi lagu Andai Ku Tahu Syurgamu..Cikgu dia pun sporting paksa2 suh g nyanyi..x nyanyi kene rotan..Terbaik Wookkk!! feeling gila adik ni..siap nangis2 lagi..aku pun kasi la Pemadam Stabilo..x luak pun kasi adik ni sorg je...Dah mcm show..member2 dia siap tepuk2 tgn masa nyanyi...:-)


Ha..yang sebelah kiri ni pulak..1st time aku nampk dalm hidup aku..gambar cikgu di sekolah..jadi papan tanda...Nice weyh...kan skunk ni adik2 UPSR tgh pulun study..dan ada gak ngah Pra-Percubaan..so masa aku hayal2 nak g PR ngan GPK sekolah kat pejabat..aku tgk kiri kanan...nak naik tangga..aku nmpk cikgu tepi ni..nak bagi "salam"...aku tgk.. aik..tegak je..upernya papan tanda daaaa...Bagus gak cara ni..so murid2 akan ingt cikgu ada kat situ..so akan diam..dan dalam masa sama..cara terbaik untuk Promote cikgu ni...kot2 leh kaut anugerah guru paling popular.....




Yang kiri ni pulak..adui..sangat lah bahaya sistem Wiring dia...tgk lah tuh..berselirat wire2 x terkemas...Ni kat kedai Cendol Pak Samad..masa aku pekena cendol pas balik dari bg talk td...cuaca panas ni..pekena cendol..mmg best....

No comments:

Renung2kan...