25 June 2011

Asu!!! Kaki Min kene Seterika!!!

Ha..entry kali ni akun ak share ngan korunk tntg bahaya kalau cuai menggunakan Seterika terutama kalau umah korunk ada budak2 kecik.. Aku percaya semua org yg iron baju ni adalah kategori org2 yang mnjaga penampilan diri..aku pun apa kurangnya..nak kuar g jalan je...basu kena lah iron...tp kali ni aku nak share tntg AKIBAT KALO KITA CARELESS!!!
Gambar tepi ni adalah gambar kaki anak buah aku..Khairul Mukmin nama dia..citernya mcm ni..bila aku balik dari kerja semalam..kbetulan dia pun x balik umah lagi..teruk dia dtg peluk aku..Rindu asu!!!! Asu..Kaki min kene setereka..Aku tgk...Ni lah (seperti gambar di kanan) hasilnya...Min ni budak yang lasak..biasala dalam proses pembesaran..otaknya tengah berkembang...aku tanya sapa buat??dia kate...Min buat sendiri...sian weh..ak tgk pun sakit.... Aku tanya lah kakak aku(mak dia) cam ne leh jadi..kakak aku citer lah..gara2 x sabar nak melintas masa kakak aku tgh gosok baju...seterika terjatuh dari tray gosok baju tuh...terkena kaki Min...

So pesan aku pada korunk yang ada ANAK ataupun ANAK BUAH..jangan kasi dorang lalu atau dekat ngan seterika yang tengah panas tuh..senang citer..xyah lah ajak budak2 tuh masuk bilik korunk ke..biar budak2 tuh main kat luar je....Jangan nanti..kerana kecuaian kita...anak2 yang tidak bersalah menjadi mangsa..ahahah..dah macam kes buang anak pulak ayat aku ni...


Baju kuning (Mangsa Kejadian) yang tepi2 tuh nak interframe je.. ...ahahahha

No comments:

Renung2kan...